Tuesday, November 26, 2013

STOP IT PLAYBOY!

Starring: 6Amanah members

Story By: ME~ :3

Chapter 1:

 "Aku seorang budak Nerd yg blajar di dlm kelas yg ceria dn slalu riuh rendah.. rmai org anggap aq ni sbagai org yg pendiam, tpi mreka slah.. Actually aq ni org yg suka bercakap dn jenis yg gila2 sikit :p Aku org yg rabun, so aq kenalah pkai cermin mte~ byangkan aku pkai crmin mte cmni utk melambangkan yg aq ni Nerd~"

Aku terdgr suara seorang perempuan memanggil namaku "Hanis?? Oooi~ Hanis!!" Aku segera menghentikan Flashback yg aq lalui.. smbil membuat muka Blurrku aq bertanya "Mwoya?" salah seorang dripada BFF aq iaitu Aida brkata kpadaku " Hg tk dgr ke apa yg aq ckp tdi? Haih.. wat penat aq je crita kt hg dgn penuh prasaan dn emosi! You're such a dreamer!" smbil membuat muka marahnya.. Aq mula membuat muka Babyface smbil berkata " Alaaa~ sorry la, aq tgh berangan tdi.. Unnie-ya!! Biane..! Crita lgi skali leh tk??" aq trus membuat Aegyoku..

 

Aida mengeluh lalu brkata " Yelah.. Last time aq ckp kt hg.. Ada sorg mamat ni luahkan prasaan dye kt aq.. apa pndapat hg? hg nk suruh aq trima tk luahan dye?"  "Klau hg rse dye bleh membahagiakan hg, hg pilihlah.. Aq akan mendoakan kebahagiaan korg OK??" Aida menolak aq sehingga aq trjatuh dripada kerusi yg aq duduk. Satu isi kelas mentertawakan aq (TT^TT). Aq bergegas bangun dn berkata " Hoii!!" smbil menjeling ke arah Aida.. 

 

To Be Continued~ Wait for Chapter 2 Ok?? 잠깐만 요~ I will update later  yeorobeun~

 

0 AnImEgIrLs comments:

Post a Comment